Γιατί να παρευρεθείτε

Σε ποιους απευθύνεται

& τι να περιμένετε από το συνέδριο

Σε επαγγελματίες του κλάδου έντυπης και ηλεκτρονικής επικοινωνίας, σε επιστήμονες (Χημικούς, Ηλεκτρονικούς, Πληροφορικούς, Marketing, Κοινωνικές προσεγγίσεις / επιρροές, του τομέα της Συσκευασίας, Γραφίστες- Τεχνολόγους), σε ερευνητές /φοιτητές ΑΕΙ και σε όσους εμπλέκονται στην παραγωγή και διακίνηση της έντυπης συσκευασίας και στον χώρο του Marketing.

Σημαντικό είναι και για τις επιχειρήσεις που πακετάρουν τα προϊόντα τους.

Το θέμα που θα μας απασχολήσει άμεσα, είναι η συσκευασία < Φυσικό προϊόν αλλά και το ηλεκτρονικό σύστημα >, μαζί. Παράλληλα θα μας απασχολήσουν τα θέματα του Marketing, των τεχνικών-διαδικασιών, μεγάλα δεδομένα και κατανάλωση, κοινωνικές επιδράσεις των έξυπνων τεχνολογιών, Business Model, οι επενδύσεις & τα οφέλη.

Επιστημονική Επιτροπή

Επιστημονική Επιτροπή

Στην ομιλία του συνεδρίου θα συμμετέχουν καταξιωμένοι καθηγητές του ΤΕΙ Αθήνας και άλλων πανεπιστημίων, όπως και εκπρόσωποι εταιρειών του χώρου.
Περιλαμβάνονται

Περιλαμβάνονται

Βεβαίωση συμμετοχής σεμιναρίου
Αναλυτικές σημειώσεις
CD των παρουσιάσεων και έντυπο υλικό 
Τσάντα Σεμιναρίου
Καφές και μικρογεύμα

Καφές και μικρογεύμα

Τις ώρες των διαλειμμάτων θα σας παρέχεται καφές και μικρογεύματα για όσους το επιθυμούν.
Το Συνέδριο θα διαμορφώσει το πλαίσιο και θα παρουσιάσει, την έξυπνη συσκευασία και το Marketing, με τις νέες καινοτομικές ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά. Μέσα από την παρακολούθησή σας, στοχεύουμε στην παροχή εξειδικευμένων γνώσεων των τεχνολογιών παραγωγής των τυπωμένων ηλεκτρονικών διατάξεων <κεραίες> που εφαρμόζονται στις συσκευασίες. Θα παρουσιαστούν οι λειτουργικές δυνατότητες για καινοτομικές εφαρμογές.
Έτσι, θα επιτευχθεί η βελτίωση της στρατηγικής σκέψης και η διεύρυνση των τομέων υλοποίησης των εφαρμογών δηλαδή < Διαφήμιση και Έντυπη Συσκευασία>.
Θα παρουσιαστεί ο επιστημονικός χώρος του Marketing, με σκοπό τις καινοτόμες λύσεις, μέσα από τις τεχνικές στην ηλεκτρονική επικοινωνία ,για δημιουργικές ενέργειες στη διαφήμιση και την έξυπνη συσκευασία, καθώς και τα μεγάλα δεδομένα και κατανάλωση, στις κοινωνικές επιδράσεις των έξυπνων τεχνολογιών .
  • Μοντέλα επικοινωνίας (Conceptual-Functional-Work Flow) &ανάπτυξη μεθοδολογίας στην έντυπη συσκευασία.
  • Marketing και εργαλεία.
  • Εισαγωγικά στοιχεία στις τεχνολογίες και τεχνικές παραγωγής έντυπης επικοινωνίας. Χαρακτηριστικά και δυνατότητες συμβατικής έντυπης συσκευασίας
  • Σύστημα RFID. Περιγραφή, ανάλυση στοιχείων και μερών του συστήματος, Δομή λειτουργίας. Δυνατότητες και εφαρμογές.
  • Έξυπνη συσκευασία. Είδη, δυνατότητες, εξελίξεις των στη προώθηση προϊόντων.
  • Υλικά/Υποστρώματα για εφαρμογές στην Έξυπνη Συσκευασία
  • Νέες τεχνολογίες προώθησης.
  • Μεγάλα δεδομένα και κατανάλωση, όπως και κοινωνικές επιδράσεις των έξυπνων τεχνολογιών.
  • Το NFC σύστημα και κινητή τηλεφωνία και το μοντέλο Έξυπνης Συσκευασίας στην πρακτική του αξία στο Marketing.
  • Έννοιες γνησιότητας και αυθεντικότητας μέσω ετικέτας με ασύρματες ηλεκτρονικές συσκευές.
  • Παρουσιάσεις [CASE STUDΙΕS] Έξυπνα έντυπα.

Οι Συμμετέχοντες βελτίωσαν τις γνώσεις τους

1ο Συνέδριο

2ο Συνέδριο

3ο Συνέδριο

4ο Συνέδριο

Γίνε ο πρώτος που θα λαμβάνει νέα από εμάς

Εγγραφή στο Newsletter

Υποστηρίζουν το έργο μας

Υπό την Αιγίδα

Elliniki Akadimia Marketing
TEI Aθήνας
Ένωση Ελλήνων Φυσικών
Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης

Χορηγοί Συνεδρίου

Xatzopoulos
Τσιμής
Koskinidis
GS1 Association Greece
Atlas Digital
PAPERGO
Typografos
PALLAS Grafikes Texnes
Elawon
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ
outerspace.gr
Syvipis
TimeControl
Gpack
Semme

Χορηγοί Επικοινωνίας

GraphicaNews.gr
InfoSpoudes.gr
CMYK Magazine
H Typografia
Stentoras
GraphicArts.gr
Syskevasia18
Typonews
Skywalker
Its Possible

Επικοινωνήστε Τώρα

© Copyright 2017-2018 SmartPackaging.gr . All Rights Reserved. Design by Weasel.gr

Search